Konferencja na Mazurach to nie tylko alternatywna oferta dla Twojego biznesu. To możliwość połączenia celów biznesowych z integracją, pracy i odpoczynku oraz regeneracji w otoczeniu pięknej przyrody i jezior.
Hotel Mikołajki Leisure & SPA to uznane przez klientów biznesowych miejsce na integrację, szkolenie, event i wszystkie inne wydarzenia dla firm dostosowane do indywidualnych potrzeb. Hotel oferuje przestrzenne sale konferencyjne z możliwością ich łączenia i z nowoczesnym wyposażeniem technicznym.
To właśnie u nas odbywają się najciekawsze prezentacje produktów, najlepsze imprezy integracyjne na Mazurach i niezapomniane spotkania, łączące biznes z integracją.
Trzy przestronne sale konferencyjne o całkowitej powierzchni 330 m2 połączone zostały systemem ruchomych ścian, dzięki czemu mają nieograniczone możliwości adaptacji. Dodatkowym pomieszczeniem, sąsiadującym z nimi, jest obszerne lobby. Sale można połączyć razem z restauracją tworząc salę bankietową o powierzchni 580 m2. Sale konferencyjne zaprojektowane zostały tak, aby stworzyć bezpośrednie wejście z zewnątrz co ułatwi poruszanie się uczestnikom spotkania i zapobiegnie błądzeniu w gąszczu korytarzy.
Wszystkie sale są klimatyzowane i wyposażone w najnowocześniejszy sprzęt audiowizualny. Cały obiekt znajduje się w zasięgu bezpłatnego bezprzewodowego Internetu Wi – Fi.
Rezerwacja niedostępna
W celu zarezerwowania pobytu prosimy o kontakt z recepcją.