Zorganizowanie konferencji na Mazurach to nie tylko innowacyjna oferta dla Twojej firmy. To również doskonała okazja do połączenia celów biznesowych z integracją, efektywną pracą oraz relaksem w otoczeniu malowniczej przyrody i jezior.
Oferujemy nie tylko profesjonalną obsługę, ale także możliwość regeneracji i inspiracji w jednym z najpiękniejszych regionów Polski.
Hotel Mikołajki Leisure & SPA to uznane przez partnerów biznesowych miejsce na integrację, szkolenie, event i wszystkie inne wydarzenia dla firm dostosowane do indywidualnych potrzeb. Hotel oferuje przestrzenne sale konferencyjne z możliwością ich łączenia i z nowoczesnym wyposażeniem technicznym.
To właśnie u nas odbywają się najciekawsze prezentacje produktów, najlepsze imprezy integracyjne na Mazurach i niezapomniane spotkania, łączące biznes z integracją.
Trzy przestronne sale konferencyjne o całkowitej powierzchni 330 m2 połączone zostały systemem ruchomych ścian, dzięki czemu mają nieograniczone możliwości adaptacji. Dodatkowym pomieszczeniem, sąsiadującym z nimi, jest obszerne lobby. Sale można połączyć razem z restauracją tworząc salę bankietową o powierzchni 580 m2. Sale konferencyjne zaprojektowane zostały tak, aby stworzyć bezpośrednie wejście z zewnątrz co ułatwi poruszanie się uczestnikom spotkania.
Wszystkie sale są klimatyzowane i wyposażone w najnowocześniejszy sprzęt audiowizualny.
Cały obiekt znajduje się w zasięgu bezpłatnego bezprzewodowego Internetu Wi – Fi.